Forum www.astrahclub.fora.pl Strona Główna


Regulamin

 
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.astrahclub.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinos
Moderator



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:23, 07 Lis 2010    Temat postu: Regulamin

§ I. REGULAMIN OGÓLNY

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum

2. Zakaz umieszczania zdjęć, filmów, obrazków animowanych ( *.gif etc.) powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp). Nie dotyczy artystycznych aktów z samochodami w tle lub innych.

3. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane ( bez ostrzeżenia/powiadomienia)

4. Tytuł tematu powinien świadczyć o jego zawartości, nie tworzymy tematów o treści „pomocy”, „mam problem” itp. Tematy powinny być odpowiednio zatytułowane, co pozwoli późniejsze, łatwe ich wyszukanie, w innym wypadku, zostaną usunięte. ( bez ostrzeżenia/powiadomienia)

5. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na forum. Od tego są prywatne wiadomości,
lub spotkanie na żywo. Osoby toczące takie wojny, będą czasowo banowane ( przed banem taka osoba zostanie powiadomiona )

6. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderator

7. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi oraz Moderatorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

8. W przypadku pytań użytkownik kieruje się najpierw do Moderatora danego działu, a dopiero później ( w przypadku nie otrzymania odpowiedzi ) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.

9. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

10. Do umieszczania ogłoszeń służy osobny dział "Giełda" TYLKO tam jest dopuszczalne publikowanie ich, w innych przypadkach ogłoszenia będą kasowane a ich autor "nagradzany" warnem.

11. Pisanie na czerwono jest zarezerwowane TYLKO dla obsługi forum ( Administrator, Moderator), nie stosowanie się do tego pkt. grozi otrzymaniem warna.

12. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali
regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek
jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora"
znajdująca się przy każdym poście.

13. Nie piszemy "postów pod postem", jeżeli ktoś napisał post w danym temacie i ma jeszcze coś do dodania, powinien skorzystać z funkcji "edytuj" ( Obrazek ) w przypadku złamania tego punktu, piszący może dostać ostrzeżenie.

14. Wyjątkiem od pkt. 13. jest sytuacja w której od ostatniego postu minęły dwa miesiące lub więcej.

15. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).

16. Nie nadużywamy DUŻYCH LITER! Duże litery w Internecie oznaczają krzyk.
Chyba nie chcesz, aby ktoś myślał, że się na niego ciągle drzesz?
Duże litery zostaw na ostateczność!



§ II. BANOWANIE

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip, adres e-mail lub kombinację wyżej wymienionych.

2. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator w wewnętrznych ustaleniach.

3. W szczególnych, rażących przypadkach dopuszczone jest banowanie użytkownika przez jednego członka Zarządu, który w tym wypadku nie musi uzgadniać tego z pozostałymi.

4. W lżejszych przypadkach złamania regulaminu, może zostać nałożony nadzór na użytkownika, polegający na potrzebie zatwierdzenia wszystkich postów przez moderatora.



§ III. ADMINISTRATORZY/MODERATORZY

1. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

2. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

3. Administrator/Moderator ma prawo kasować/edytować wszystkie posty oraz tematy w każdych działach na forum, bez podania przyczyny.

4. Podważanie autorytetu Administratora/Moderatora na forum publicznym, może skutkować banem. Od tego są prywatne wiadomości.

5. Administrator nie ma obowiązku informowania użytkowników o wykonywanych przez siebie zmianach, jeżeli to robi, to z uprzejmości.

6. W stosunku do Administratorów/Moderatorów mają zastosowania wewnętrzne regulaminy forum.


§ IV. Dane osobowe


1. W momencie rejestracji Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie i
przetwarzanie jego danych osobowych przez Administrację.

2. Administratorem danych osobowych jest Administracja, która dokonuje
przetwarzania danych osobowych Użytkowników zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z
2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

3. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Administrację wszelkich
przekazanych i przechowywanych na Forum danych. Zgoda powyższa
obejmuje również zezwolenie udzielone Administracji na wykorzystywanie
powyższych danych w celach administracyjnych, statystycznych i
marketingowych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia
29.08.1997r. z poz. zm.(Dz. U. nr 133 poz. 883).

4. Użytkownik ma prawo wglądu do przetwarzanych danych w każdym czasie
oraz do ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

5. Użytkownik ma obowiązek aktualizować dane podane w formularzu
rejestracyjnym niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.

6. W przypadku powzięcia przez Administrację wątpliwości, co do zgodności z
prawdą bądź aktualności podanych przez Użytkownika w formularzu
rejestracyjnym danych, uzyskuje on prawo do podjęcia następujących
czynności:

a. wezwania Użytkownika do niezwłocznego usunięcia nieprawdziwych danych
bądź aktualizacji danych;

b. natychmiastowego zablokowania Konta Użytkownika do czasu wyjaśnienia
sprawy;

c. usunięcia Konta Użytkownika w przypadku braku reakcji Użytkownika.

7. Użytkownik, umieszczając w profilu Konta Użytkownika dane, wizerunek lub
inne treści, wyraża zgodę na wgląd w te informacje przez innych
Użytkowników Forum, a w przypadku umieszczenia treści, mających charakter
utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i
prawach pokrewnych (t. jedn. Dz. U. z 2006 r., nr 90, poz. 631 ze zm.),
Użytkownik zrzeka się wszelkich roszczeń w stosunku do Administracji w
przypadku jego nieodpłatnego wykorzystania i kopiowania w celach
związanych z działalnością Forum, jak również ich usunięcia.


§ V. Postanowienia końcowe

1. Regulamin może być zmieniany przez Administratora w każdej chwili i bez podania przyczyny. Administrator nie będzie informował o kosmetycznych zmianach regulaminu, natomiast większe jego zmiany będą upublicznione na stronie głównej forum.

2. Jeśli nie akceptujesz regulaminu zawsze możesz się zgłosić do Administratora z prośbą o skasowanie konta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcinos dnia Śro 17:37, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.astrahclub.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin